#104180: "My soldier who eliminated my ambush was not discarded"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
Yes, move 5
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Yes, move 5
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
Yes, move 5
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
Yes, move 5
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Mikä on selaimesi?
Safari v16.1
Raportin historia
- I killed my ambush with my soldier
- my soldier was not discarded
- I only gained ONE point instead of TWO
As stated in the initial report, the rules give this specific example:
"If your Soldier eliminates your Ambush, you gain
2 . 1 because your Soldier eliminated a card, and
1 because you have revealed your own Ambush.
Both cards are discarded, along with all on Ambush."
Also, if you read ambush's text, the first part is its effect when you reveal it when its turn comes (just like when you'd reveal any other card) so it doesn't take effect when killed and the second part says "eliminated by an OPPONENT's card" so it doesn't apply since you're not your opponent.
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
