#104757: "Tree frog counting wrong displayed"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). -
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Counting after finish round/year 2: the display of the tree frog is 1 point, but the rules says, the frog counts double, if in water AND djungle - what it is here through the extra card with djungle habitat.
The counting is right, I think, but the display wrong (the black big number over the card). • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v111
Raportin historia
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
