Kaikki raportit
Ranskalainen tarot raportit
#10598: "Poignée : les extrêmes doivent être présentés"
notabug: Tämä ei ole bugi
1
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Säännöt: pelin sääntöä ei ole noudatettu
Tarkka kuvaus
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Lors de la présentation d'une poignée, le plus petit et le plus grand atout doivent être montrés par le déclarant.• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Non• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v67
Raportin historia
23. heinä 2018 20:38 •
Woodruff • Tämä ei ole bugi:
30. heinä 2018 0:16 • Salut,
Il n'y a pas de contrainte dans la valeur des atouts à monter dans une poignée. Ce n'est donc pas un bug.
Rien ne t'oblige à montrer le 1 ou le 21 si ce n'est pas nécessaire. Cf. les règles officielles dans les liens.
En revanche, l'Excuse ne doit être montrée que si nécessaire pour compléter la poignée ; cette contrainte est bien implémentée.
A+
Tcheby
Il n'y a pas de contrainte dans la valeur des atouts à monter dans une poignée. Ce n'est donc pas un bug.
Rien ne t'oblige à montrer le 1 ou le 21 si ce n'est pas nécessaire. Cf. les règles officielles dans les liens.
En revanche, l'Excuse ne doit être montrée que si nécessaire pour compléter la poignée ; cette contrainte est bien implémentée.
A+
Tcheby
Lisää jotain tähän raporttiin
Lisää tähän mitä tahansa, minkä katsot oleelliseksi tämän bugin toisintamiseksi tai ehdotuksesi ymmärtämiseksi:
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.