Kaikki raportit
Federation raportit
#118217: "Impossible d'utuiliser 2 erudits qui porte sur la meme action"
notabug: Tämä ei ole bugi
1
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Säännöt: pelin sääntöä ei ole noudatettu
Tarkka kuvaus
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Lors de cette partie j'ai récupéré les érudtis 1E2 et 2E3 qui s'active losr d'une action sur Neo.
A priori rien dans la règle n'interdit d’utiliser les deux lors de la même actions sur Néo or j'ai du choisir une des deux tuiles et pas eu la possibliité d'activé les 2.
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449&replayFrom=48• Mikä on selaimesi?
Firefowx115.7.0esr (32 bits)
Raportin historia
eithelgul • Ohjelmoijat eivät ole vielä löytäneet bugia:
21. maalis 2024 16:26 •
21. maalis 2024 16:28 • Lisää jotain tähän raporttiin
Lisää tähän mitä tahansa, minkä katsot oleelliseksi tämän bugin toisintamiseksi tai ehdotuksesi ymmärtämiseksi:
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.