#120237: "Falsche Berechnung des Ergebnisses einer Runde"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. -
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
Ja, letzter Zug: "Shabu_Helper deckt 2 auf"; Ende der Runde, Wertung.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Nur aufgedeckte Karten oder Handkarten dürfen berücksichtigt werden.
Der Spieler (Shabu_Helper) hat den Mojo ausgelöst und die Karten 1, 1 und 2 aufgedeckt (Summe 3); der Spieler Tom Shabu hat die Karten 2 & 2 aufgedeckt (Summe 2). Dennoch wurde der Mojo Bonus in Höhe von 10 Punkten Shabu_Helper zugesprochen. • Mikä on selaimesi?
Google Chrome v123
Raportin historia
Das ist kein Fehler. Die Regel besagt: "Rundenende: Berechnet jetzt eure Punkte für diese Runde. DECKT
dazu noch verdeckt vor euch liegende Karten AUF..."
English:
This is no bug. According to the rulebook: "If you have 3 cards or less at the end of your turn, you must put them face down in front of you. These cards will not be played and WILL BE SCORED at the end of the
round." I agree that the english rulebook (other than the German version) forgot to mention that those cards have to be revealed at the end of the round, but how else could you score them?
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
