#121056: "Scorch and Aeris combination"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
Turn #144
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Turn #144
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
Turn #144
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
Turn #144
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Mikä on selaimesi?
Firefox 124.0.2
Raportin historia
Screenshot: imgur.com/a/A9yxxwK
I assume the intended wording is that SCORCH is the card doing the effect. The English card text is unclear. When it says "and activate it" it means activate it as Scorch. This is consistent with how Genie Exalted copies a sand timer effect like Recover and recovers itself and not the other card.
Has Eric Hong changed his mind on any of the rules interactions posted in the forums? Are there any cards that have received new rules text in newer editions or more clear rules in newer languages or languages other than English? Just curious
"Eric Hong
South Korea flag
Designer
@m21204
Jan 5, 2024
If Scorch copies Aeris, recover a card other than Scorch. The card can be Aeris."
Recent game with same occurance: boardgamearena.com/table?table=698552645
Scorch onto Aeris should be able to recover Aeris and not be able to recover Aeris.
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
