Kaikki raportit
piratas_displayed raportit
#162650: "My opponent used a Steersman in the attack, which should not be allowed per the rules"
fixed: Bugi on korjattu
1
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Säännöt: pelin sääntöä ei ole noudatettu
Tarkka kuvaus
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
On his 3rd turn (at 7:44 AM) my opponent attacked me with a 3-shot cannon and added a Steersman (Helmsman) as his 2nd card in the attack. This shouldn't be possible. Only Cannon and Parrot are allowed when attacking. Helmsman should be used only when defending. This is from the rulebook:
"Bluffing on Combat
A player can never bluff to start a combat, placing down a card that is not a cannon or a parrot. Helmsman do not initiate combat."
"Helmsman – Flee from a duel. Whenever a foe declares an attack against you, instead
of playing cannon cards to DEFEND yourself, you can play a Helmsman facedown"• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Move # 19
(The game is still in progress, so the replay may not be available yet)• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v134
Raportin historia
26. maalis 2025 22:03 •
27. maalis 2025 4:14 •
Lisää jotain tähän raporttiin
Lisää tähän mitä tahansa, minkä katsot oleelliseksi tämän bugin toisintamiseksi tai ehdotuksesi ymmärtämiseksi:
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.