#171766: "Not able to take actions you cannot perform as stall turns."
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
No.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
No.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
No.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
No.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
This applies to many situations. Here is one example. If I want to spend 3 power to use the bridge action, but not build a bridge, I should be allowed to do this. The rulebook states "By moving 3 Power tokens from Bowl III toBowl I, you may build a Bridge over a Riverspace." The word "may" means I should have the right to not build a bridge, but take the action to use as a stall turn or to prevent an opponent from using.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
Raportin historia
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
