#172971: "Le partenaire du preneur a été dévoilé par son excuse joué avant son roi. "
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Tarkka kuvaus
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
On voit l'excuse lui être retournée, et savons donc, avant le dévoilement du roi, qui est le partenaire. La direction de l'excuse ne devrait pas apparaître en .front end. dans ce cas précis, à ce moment précis.
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
J'imagine. J'ai pas le numéro du coup, mais c'est en troisième manche (3/5).
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v137
Raportin historia
Rien n'a changé depuis l'update, c'était déjà le cas avant et il me semble bien que c'est la règle.
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.