#189107: "Player drew agenda card from discard that they played this turn"
            
                        
            
        
        
    Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update | 
|---|
Tarkka kuvaus
- 
                            • Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia? Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?) Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero? Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa? Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi? Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- 
                            • Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)? 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)? Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)? Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- 
                            • Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia? Moves 387 (playing agenda card) to 391 (drawing that agenda card back) 
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
- 
                            • Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista. Page 26 of rulebook: "You may not draw from the facedown Agenda Card deck or draw a card from the discard pile that you played this turn." 
 
 Player played an agenda card in the first action of the turn, then in the 2nd action took draw agenda card action and drew that card from the discard
- • Mikä on selaimesi? Mozilla v5
Raportin historia
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
 
