#30399: "Bug #24129 seems to still be around (Game doesn't end when 2 meeples enter the tomb simultaneously)"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
It can be seen in the replay... Not sure how I can get the move # but we've played only one more round after that...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
From the discussion in the previous bug I believe that the rule was interpreted in a way that when 2 adventurers enter at the same time both sarcophagi should be granted and the game should end...
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v87
Raportin historia
From my last discussions with the game developer on BGA, he considered the recovery of a sarcophagus to be an action.
I did not agree, since nothing indicates it in the rule, and that is why I initiated this thread: boardgamearena.com/forum/viewtopic.php?f=306&t=17975 .
As a player can only perform one action during his turn, he couldn't therefore recover 2 sarcophagi during the same turn.
If you have any new information, you would be very kind to share it with us.
Sorry for the delay. I will be back on Luxor soon but I cannot manage too many projects simultaneously
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
