#51561: "Parasite doesn't attack the bastion/Parasite n'attaque pas le bastion"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
tour 25
Turn 25 • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
tour 25
Turn 25 • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
tour 25
Turn 25 • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
tour 25
Turn 25 -
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
tour 25
Turn 25 • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
tour 25
Turn 25 • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
Raportin historia
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
