Kaikki raportit
Nippon raportit
#6632: "Final consolidate does not count yellow factory +2000¥"
notabug: Tämä ei ole bugi
1
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Säännöt: pelin sääntöä ei ole noudatettu
Tarkka kuvaus
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Can you confirm that the final consolidate (just before accomplishment count) has not to take the power of the yellow factory which give an extra 2000¥ ? For the moment, it doesn't.• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Final position• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
Raportin historia
24. tammi 2017 22:17 •
Victoria_La • Tämä ei ole bugi:
25. tammi 2017 23:55 • Rule does not state that you "Consolidate" before final scoring, there is specific wording of what you do but it is not considered Consolidate, therefore power of this building does not apply (at least this is my interpretation),
if you have some other prove let me know.
if you have some other prove let me know.
Lisää jotain tähän raporttiin
Lisää tähän mitä tahansa, minkä katsot oleelliseksi tämän bugin toisintamiseksi tai ehdotuksesi ymmärtämiseksi:
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.