#66334: "Brain transference during draw 2 and use em did not immediately end turn"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
# | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
#15-#18
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
#15-#18
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
#15-#18
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
#15-#18
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
#15-#18
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
-
• Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
#15-#18
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Playing brain transference should immediately end my turn at turn #15, however I was able to do a full swap and still play my second card, Belay that
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
Raportin historia
In all Fluxx rules and versions, these Action cards like Draw 2 and Use Em (or D3P2) are described as being a Single, Compound Action that needs to be completed before you can do anything else (next Play, or Free Rule or Keeper power). So it was also developed that you need to fully complete this Action and only then your turns ends (so any remaining Plays are just forfeited)
However, when trying to find the correct Looney Labs faq entry to support my explanation, I came across this post that contradicts my understanding of this behavior:
faq.looneylabs.com/question/967
From that faq answer it seems you are right and the turn should end immediately, discarding the remaining cards in your mini-hand.
I will need some time to check and verify the impact of this change, to make sure it doesn’t cause any other issues or unexpected bugs.
Forced turn end behavior is corrected as described in that FAQ entry.
This applies to Brain Transference, but also to Time Portal and What Do You Want
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.