#70419: "Mouvement sur pont de chemin de fer"
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
oui, ne sais pas
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
oui, ne sais pas
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
oui, ne sais pas
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. -
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
oui, ne sais pas
• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
Dans le scénario Ponts de Nimegue, un blindé n'a pas arrêté son mouvement après avoir pénétré le pont de chemin de fer.
La règle spécifie qu'une unité doit stopper son mouvement dès son entrée sur une voie ferrée. • Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
Raportin historia
Move #188: Infantery don't stop on railroad.
Moves #387-388: Armor don't stop on railroad bridge.
The bridge in hex E5 should have the effect of Terrain 37 “Railroad Bridges” and not the effect of Terrain 9 “Bridges”.
Infantry does not have to stop on railroad as per the rules.
In the scenario, the tile is a railroad bridge but in the database it is a standard bridge. will be fixed in next release.
imgur.com/a/EuahOzf
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
