Kaikki raportit
Zefiria raportit
#80324: "Secondary target of Storm card with gem got moved and became inaccessible"
fixed: Bugi on korjattu
1
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Säännöt: pelin sääntöä ei ole noudatettu
Tarkka kuvaus
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
An Anchored Island card:
can NEVER be swapped or moved by
any Wind Spirit or by any effect of a
Storm card;• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
boardgamearena.com/archive/replay/230131-1000/?table=342373774&player=84304950&comments=84304950;&goto=43• Mikä on selaimesi?
Mozilla v5
Raportin historia
1. helmi 2023 1:28 •
20. helmi 2023 13:52 •
16. huhti 2023 0:28 •
N_Faker • Bugi on korjattu:
16. huhti 2023 1:06 • Correction, it behaves differently.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
N_Faker • Bugi on korjattu:
16. huhti 2023 1:07 •
16. huhti 2023 18:55 • Lisää jotain tähän raporttiin
Lisää tähän mitä tahansa, minkä katsot oleelliseksi tämän bugin toisintamiseksi tai ehdotuksesi ymmärtämiseksi:
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvankaappaus tästä bugista, voit käyttää Imgur.com:a sen lähettämiseksi. Kopioi ja liitä linkki tähän.