#8962: "2nd move order out of mud did not move robot. First order was given by zap."
Mitä tämä raportti koskee?
Mitä tapahtui? Valitse alta
Mitä tapahtui? Valitse alta
Ennen ilmoituksen tekoa, tarkista onko sellainen jo olemassa samasta aiheesta
Jos kyllä, ole ystävällinen ja ÄÄNESTÄ tätä raporttia. Eniten ääniä saaneet raportit laitetaan ETUSIJALLE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Tarkka kuvaus
-
• Kopioi/liitä virheilmoitus näytöltäsi, jos sait sellaisen.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Selitä mitä halusit tehdä, mitä teit ja mitä tapahtui
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Mitä näytöllä näkyi kun olit estettynä (Tyhjä ruutu? Osa pelin käyttöliittymästä? Virheilmoitus?)
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Mitä osaa säännöistä BGA:n sovellus ei noudattanut
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Onko sääntörikkomus nähtävillä pelin toistossa? Jos kyllä, mikä on siirron numero?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Minkä pelin toiminnon halusit suorittaa?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Mitä yritit tehdä tämän pelitoiminnon käynnistymiseksi?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Missä vaiheessa peliä ongelma ilmeni (mikä oli silloinen pelin ohje)?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
-
• Mitä tapahtui kun yritit tehdä tämän pelin toiminnon (virheilmoitus, pelin tilapalkin viesti, ...)?
Yes, replay from move 80. The bug occurs at move 81 I think, or 82.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Kuvaile näyttöongelmaa. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Ole hyvä ja kopioi teksti englanniksi oman kielesi sijasta. Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän. Onko tämä teksti saatavilla käännösjärjestelmässä? Jos on, onko sen käännöksestä yli 24 tuntia?
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
-
• Selitä ehdotuksesti tarkasti ja ytimekkäästi, jotta se on ymmärrettävissä niin helposti kuin mahdollista.
When a robot is in mud, only its first move order is to be ignored, and the second should move it out of the mud, even if there was a turn in between.
• Mikä on selaimesi?
Google Chrome v49
Raportin historia
Robot A executes: turn right, zap (turn right), zap (move forward)
Robot B executes: turn right, forward & grab (white tile), drop
Both forward orders resulted in the message "Robot B forward is ignored because of the mud"
I haven't encountered this issue before, so I don't know if it is because I have interpreted the rules differently from the implementor, or because the first move order was given by a zap, or because the second move order was on a white tile, or the intervening turn order, or some combination of these. Perhaps other players will comment and narrow this down.
Relevant quotes from the English version of the rulebook:
"Mud has no memory : should a robot start his turn in the Mud,
it will need two Forward moves to get out even if one was
ignored on the previous turn."
Note that the rules are consistent about referring to a player's turn as
reprogramming both robots and executing both programs.
"Example 2 : A Robot starts his turn in a Mud hex. His program
is 'Forward 1x', 'Turn Left', 'Forward 1x'. The first Forward is
ignored, then the Robot Turns and moves out of the mud."
boardgamegeek.com/article/27911536#27911536
(Start at the post by tomslick)
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Lisää jotain tähän raporttiin
- Toinen pöydän tunnus / siirron numero
- Ratkaisiko F5 ongelman?
- Ilmestyykö ongelma useita kertoja? Joka kerta? Satunnaisesti?
- Jos sinulla on kuvakaappaus tästä bugista (hyvä käytäntö), voit käyttää valitsemaasi kuvien isännöintipalvelua (snipboard.io ladataksesi sen ja kopioidaksesi/liittääksesi linkin tähän.
